Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Pernilla - 14 juni 2009 23:19

Detta är Lennârt! Min älskade kissekattapa. Fick klappa han lugn för han vart lite rädd för kameran.

   Hittade honom på gatan idag. Vem slänger ut en sådan vacker varelse? Blandad perser med döskalleapa. Riktigt vacker är han. Men Viskan tycker inte om honom, och Lennârt tycker inte om henne heller, han börjar bara fräsa. Emma däremot gillar honom :) har ett kort när hon håller lille Lennârt :) Riktigt gulligt det kortet :).

   För tillfället jagar han sin egensvans uppe i taket. Får bertätta mer om Lennârt en annan gång!


Diz iz Lennârt. haf kittei haf monki ^^

Av Pernilla - 14 juni 2009 00:20

Innan idag så flög en liten fågel in i vårat vardagsrumsfönster. Stackars lille fågel. Men jag tror att han klarade sig bra :) han flög trots allt iväg efter en stund, lite vimmelkantig kanske... men han flög! Jag och far döpte honom till Charlie. Visst är han söt xD?

   Nu har jag slutat skolan! Känns inte riktigt som sommarlov. Men jag riktigt njuter av all överflödig tid! I torsdag hade kollade jag på filmer med lite tjejer från klassen... igår vart jag hemma hos Carro och kollade talang och hade skoj :)... Idag hade jag filmkväll med Annso, Carro och Chelsea och imorgon blir det spelkväll med Emma och Viskan  (min dotter och min son(?)! Riktigt roligt är det! Kanske tar någonbild eller något!


HA DET BÄST MINA JAPANSKA KRIGSFARTYG :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Omröstning

Vad gör du helst på en lördags kväll...?
 Soffmyser med filtar och film
 Lanar...
 Springer ut i skogen och hugger träd, LUMBER JACK?
 Slår ihjäl någon med en sked? Spoon killer
 Festar
 Pluggar... Ehhmmm... aa....
 Dansar
 Går ut.. På bio eller något?
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards