Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Pernilla - 22 juni 2009 21:30

Till att börja med vill jag bara berätta att jag börjat kalla min lille bror (Jocke/Gizmo) för Chucky men eftersom att han morrar när jag gör det ska jag börja kalla mig själv ( x) ) Chucky efter mördar dockan. Tycker de var lite fint faktiskt. (!?) xD

   I alla fall full med flädersaft och lite annat började jag tänka lite i lördags morse. Då fick jag iden att starta en TATUERINGS STUDIO! De lät genialt i mina tankar iaf. Sen tänkte jag slänga inte lite piercingen bös och sådnat. Men tycker de är en bra ide trots allt(!)... Jag menar jag älskar att måla. Sen tycker jag BodyArt är ganska fint till en viss del. Så de blir ju till att starta eget företag isf. MEN jag tror de skulle kunna fungera

   Sen ska jag även flytta ner till Jeppes gamla rum. Känns bra tycker mitt rum är på tok för stort för mig :S... Använder ju ändå bara sängen (detta ska INTE tolkas fel). Så jag ska måla hans rum lila och vitt har jag tänkt! Sen har jag tänkt slänga in lite rosor och bös på den vita väggen bland annat vill jag ha in bilden här nedanför xD tycker den är så söt xD


HA DE BÄST

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Omröstning

Vad gör du helst på en lördags kväll...?
 Soffmyser med filtar och film
 Lanar...
 Springer ut i skogen och hugger träd, LUMBER JACK?
 Slår ihjäl någon med en sked? Spoon killer
 Festar
 Pluggar... Ehhmmm... aa....
 Dansar
 Går ut.. På bio eller något?
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards